Nyt layout på markeds- føringen

06 March. 2013

Nyt layout på markedsføringen

Her i 2013 arbejder vi på at få mere synlighed af NærKØB i vores markedsføring. Derfor har vi valgt at bruge kædens gule mand fra vores logo, som det gennemgående. Vi vil arbejde på, at forbrugerne tænker NærKØB, når de ser NærKØB manden. Netto har formået, at når man ser en spec. hund, tænker man Netto, så hvorfor ikke.

Dette er en del af kædens nye strategiplan ”Synlighed af NærKØB”, hvor målsætningen er:

  • at synliggøre NærKØB som kæde og brand
  • at synliggøre butikkens medlemskab af Butikskæden Nærkøb A/S
  • at højne genkendelsesgraden af brand og butikskoncept for dermed at øge effekten af kædeaktiviteterne
  • at øge forbrugernes tillid til de enkelte butikker via større synlighed af NærKØB og et stærkt landsdækkende image
«
»